понедељак, 3. април 2017.

Farmasi gel za masažu od divljeg kestena ♥

Zdravo drage moje, dobrodošle na moj blog ♥

Farmasi je Turska kataloška kozmetika koja je već 2 godine dostupna na našem tržištu.
 Imaju dosta dobrih proizvoda. 
Danas ću vam pisati konkretno o gelu za masažu od divljeg kestena, to je njihov poznati proizvod, verovatno je većina čula ponešto o njemu. 




Nazivaju ga konjski balzam , to je tradicionalna mešavina lekovitih biljaka koji pomažu u uklanjanju bolova izazvanih reumom, povredama, oteklinama ili proširenim venama.
Može se koristiti i kod glavobolja ( umasira se u predeo gde se osećaju bolovi ), 
upale sinusa ( umasira se ispod nosa ), menstrualnih bolova ( umasira na trbuh , krsta ...) .


Gel je napravljen od prirodnih sastojaka. 
Tvorac prirodne formule je Dr.Cevdet Tuna . O njemu piše da je početkom 50-tih godina prošlog veka uspostavio jednu od prvih fabrika lekova u Istanbulu koja je proizvela prvi sirup protiv kašlja , tablete protiv bolova, gelove za masažu.
Danas brand Dr.Cevded Tuna čini više od 100 licenciranih proizvoda.

Gel je u plastičnom pakovanju , ima 500ml, providno zelene boje , ima zaštitnu folijicu .



Aktivni sastojci gela su :
1. Divlji kesten - sadrži flavonoid escin koji vas rešava neprijatnog osećaja bolnih mišića, ima protivupalni efekat, povoljno utiče na strukturu i opšti izgled kože, ujedno pospešuje i cirkulaciju.

2. Jajobino ulje - poznato je po sposobnostima vraćanja elastičnosti kože.

3. Menta - njen osvežavajući efekat dodatno doprinosi opuštanju mišića. Ulje paprene mente cenjeno je u nezi kože zbog svojih antibakterijskih svojstava, umirujućeg i osvežavajućeg efekta .

4. Ekstrakt ruzmarina - relaksira , dok kantarion sprečava i ublažava pojavu strija.


Gel mogu koristiti sve starosne dobi. 
Ja sam prezadovoljna ovih gelom, koristimo ga porodično, do sad smo potrošili 5-6 pakovanja. 
Moja baka ima problema sa kukom, otežano se kreće, probala je mnoge gelove , 
ali ovaj joj najviše pomaže. Ja ga najviše koristim zbog menstrualnih bolova...

Kod ozbiljnijijh i hroničnih bolova , ovaj gel neće dati odmah rezultate , već posle duže upotrebe. Važno je da se koristi svakodnevno, možete ga maziti i više puta u toku dana. 
Preporučuje se da se nanosi ujutru u uveče.


Pre upotrebe ovog gela detaljno treba očistiti i oprati ruke kao i područije na kojem će se gel naneti. Gel je vodenaste formule , lako se razmazuje, oseća se dosta menta ,što meni odgovara.
Volim te osvežavajuće mirise :) Miris gela je intenzivan, jak , nakon masiranja oseća se hladjenje tog područja, brzo se umiruju bolovi . 
Na upotrebi piše da se najbolji efekat ostvaruje ako gel nanesete na kožu i masirate prethodno ugrejanom krpom. 
Cena ovog gela je 600 dinara

Da li preporučujem ovaj gel ? - Da
Da li ste ga probali ?
Imate li neki Farmasi proizvod ? 

Hvala vam na komentaru, kao početnici , puno mi znači

                                                           

27 коментара:

  1. Ja volim ovakve stvari! Koristila sam proizvod, ali drugog proizvođača. Odličan je za opuštanje i smanjivanje napetosti organizma.

    Kathy's delight / Instagram

    ОдговориИзбриши
  2. Deluje jako zanimljivo :) A nije ni skup :) Odlican post :*

    ОдговориИзбриши
  3. looks great! nice review

    natalie x
    http://www.lucyandtherunaways.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. I use with chilli extract :) I am follow you! thank you for follow my blog
    kreconowlosaablogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam probala jednom ovaj gel i odmah mi je pomogao(jako me boljela kljucna kost i vratne zile). Odmah nakon upotrebe sam osjetila olaksanje. Lijepo hladi, ima lijep miris i opusta misice. Kupicu ga jer mi je pomogao vise od svih ostalih gelova koje sam koristila do sada.

    ОдговориИзбриши
  6. Lijeci glavobolje, kroz par minuta vidno poboljsanje. Da li neko zna jel se smije u trudnoci koristiti?

    ОдговориИзбриши
  7. Trenutno ga koristim i prezadovoljna sam.

    ОдговориИзбриши
  8. Dobar je i za grčeve u mišićima ja ga koristim uveče i pomaže.

    ОдговориИзбриши
  9. Meni uvijek pomogne(za glavobolju, sinuse, bol u vratnom dijelu kičme, za zapušen nos_pomirisati nekoliko puta i riješen problem...) Odličan gel, odlična cijena. Preporučujem svima da ga imaju u kući.

    ОдговориИзбриши

Istaknut post ♥

The Blushed Nudes Maybelline ❤

Zdravo drage moje čitateljke 😇 Pišem vam nakon godinu dana pauziranja, naravno iz opravdanih razloga.  Udala sam se...postala mama ...